La Mancomunitat de l’Alta Segarra obre un procés selectiu per a la creació d’una borsa de treball d’administratius/ves
La borsa permetrà cobrir vacants també als ajuntaments adherits
La Mancomunitat de l’Alta Segarra i els ajuntaments adherits a la borsa mancomunada mitjançant conveni han obert un procés selectiu per tal de crear una borsa de treball d’administratius/ves de la categoria C1. La borsa permetrà cobrir necessitats concretes i prioritàries de caràcter temporal o vacants que puguin donar-se a la mateixa Mancomunitat i municipis associats a la borsa comarcal via conveni.
Entre d’altres, les funcions bàsiques previstes abracen tasques administratives de l’àrea que correspongui segons necessitats de cada entitat local, l’atenció a la ciutadania de forma presencial o telefònica, suport a altres àrees en la realització de tasques pròpies de l’Ajuntament, actualització de pàgines web i aportació de continguts a les xarxes socials, i suport auxiliar en la gestió dels sistemes, xarxes, dades i seguretat, entre més.
Entre d’altres requisits, per prendre part del procés cal estar en possessió del títol de Batxillerat o Formació Professional de Grau Superior o Tècnic en FP, Batxiller superior, FP2 o equivalent. Les persones que desitgin prendre part a la present convocatòria hauran de sol·licitar-ho mitjançant instància formalitzada a través de la seu electrònica dels diferents municipis adherits o a la seu electrònica de la Mancomunitat en un període màxim de 20 dies a partir de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP).
Qui ho desitgi, pot rebre assessorament sobre la borsa i el procés d'inscripció al Centre de Recursos per l’Ocupació (CRO) de Calaf.